ΛΟΝΔΙΝΟ. ΟΠΕΡΑ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΛΙΓΟΥΣ, ΟΠΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΜΑΖΕΣ

  • ImageΔύο εκ διαμέτρου αντίθετες απόψεις είδαν πρόσφατα το φως στον λονδρέζικο Τύπο όσον αφορά το κοινό στο οποίο πρέπει να απευθύνεται η όπερα. Ο διάσημος περουβιανός τενόρος Χουάν Ντιέγκο Φλόρες, το «πιο καυτό εισιτήριο της όπερας», δήλωσε ευτυχής«που είμαστε πάλι μια μειονοτική τέχνη»μετά το σύντομο διάστημα όπου το μελόδραμα «μπήκε σε όλα τα σπίτια» χάρη στον αείμνηστο Λουτσιάνο Παβαρότι, και πρόσθεσε:«Αν προσπαθήσουμε να πιάσουμε το μαζικό ακροατήριο,πρέπει να αλλάξουμε το προϊόν ώστε να αρέσει σε όλους.Τότε η όπερα παύει να είναι αληθινή».Αφορμή των δηλώσεων του Φλόρες ήταν η εμφάνισή του ως κόμη Αλμαβίβα στονΚουρέα της Σεβίλληςτου Ροσίνι στο Covent Garden (ως τις 18 Ιουλίου, λίγο πριν από την εμφάνισή του στο Ηρώδειο, βλ. σελ. 5). Εξίσου διάσημος ο αμερικανοκαναδός τραγουδιστής και τραγουδοποιός Ρούφους Γουέινραϊτ, γνωστός επίσης για την παιδιόθεν αγάπη του για την όπερα, υποστήριξε τα ακριβώς αντίθετα, έκανε μάλιστα πράξη τις απόψεις του γράφοντας το πρώτο του έργο σε αυτό το είδος, την Ρrima Donna, που παίζεται στο Φεστιβάλ του Μάντσεστερ (ως τις 19 Ιουλίου). Η γενική εντύπωση είναι ότι οι δύο διασημότητες, παρά τη διαφορά των απόψεών τους, έκαναν αμφότερες πολύ καλά τη δουλειά τους.
  • ARS… BREVIS, της ΑΝΑΣΤΑΣΙΑΣ ΖΕΝΑΚΟΥ, ΤΟ ΒΗΜΑ, 12/07/2009
Advertisements

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s

Αρέσει σε %d bloggers: